▲Så här ser det nya gymmet ut där jag ska fortsätta träna 
▲ Stort & fräscht 
▲ Gillar att de flesta Nordic Wellness har motivations-quotes lite överallt 
 
Hej på er igen! Sitter och vilar efter ett hårt träningspass! Kom hem för en stund sen från gymmet! Bestämde mig lite random att faktiskt ta och cykla dit och träna efter att Maja motiverat mig lite! Ösregnade men cyklade dit ändå och är väldigt nöjd med dagens pass! Har gjort ett nytt schema som jag egentligen tänk börja med nästa vecka för att börja från måndag då jag inte hade planer för att dra dit idag då det blev så ''sent'' men som sagt så motiverade Maja mig att börja idag så vi får se hur det blir och känns efter denna veckan! Tar och laddar upp en bild på schemat i slutet av veckan och kommer med lite feedback på hur det gick och så! 
 
Gillar verkligen det här gymmet, det är sjukt modernt, fattar mig faktiskt inte på visa maskiner än då de är annorlunda från de jag tränade på innan! I stort sätt ser de precis likadana ut men de här har inga vikter utan de drivs med hydraulik vilket innebär att det är luft, vet inte om ni fattar men ja, sjukt modernt och mycket jobbigare än de jag tränade med innan! Ser fram emot att få grepp på allt så att träningen verkligen kommer igång! 
 
Det var i stort sätt allt jag hade att komma med idag! Imorgon blir det att åka till Malmö, vet inte om jag gymmar här i Helsingborg eller i Malmlö men det får jag bestämma imorgon! Ska även gå på brorsans träning och vara med där och på kvällen blir det att träffa Maja! See ya! 
 

Kommentera

Publiceras ej