Hej på er! Har precis kommit hem från sjukhuset (berättar i nästa inlägg) och sitter just nu och lyssnar på musik och går igenom gårdagens bilder som ska upp sen! Tänkte bara ta och göra ett snabbt inlägg angående mitt träningsschema som jag sa att jag skulle publicera i slutet av veckan! Och det är ju söndag idag så! 
 
Måndagar tränar jag - Mage, bröst & triceps! 
Tisdagar - Rygg & biceps, (kör hela ryggen då). 
Onsdagar - Axlar & mage igen.
Torsdagar - Biceps & triceps.
Fredagar - Ben, kondition (40-60 min på löpband) & ännu en gång mage.
 
Det är så mitt nya schema ser ut och som jag skrev har jag inte följt det till 100% pga att det varit för hård träning redan från början så i slutet av veckan har jag varit för slut! Men detta blir ju dock bättre ju oftare jag tränar o s v. 
 
Börjar alltid med uppvärming och det gör jag med 10 minuters joggning! Detta gör jag då bara till torsdag då jag tränar kontition på fredagar! Och då jag även fortfarande har skadad axel kör jag 5-15 minuters axelövningar innan jag går vidare till styrketräning! Alltså: Värmer upp - Övningar - Styrketräning! Och ja det är det! 
 
Tänkte även tipsa om en riktigt bra och enkel app för att träna magen! Sjukt bra övningar och väldigt enkelt! 
Appen heter; Daglig ab workout och den finns både som gratisversion och pro med lite flera övningar!
 
Och japp det var i stort sätt det! Ska ta och överföra bilderna från gårdagens urflippade fest och så bloggar jag senare ikväll tror! Hörs sen! 

Kommentera

Publiceras ej