▲ Bild på när jag precis kom till akuten, fattar inte att jag var så jäkla glad
 ▲ Jag och brorsan ▲ 
 
Nån gång vid 1 tiden på natten hände det en grej, det var nämligen så här att Maja hade käkat nötter (INGENS FEL DETTA) och efter en stund kysstes vi och som ni vet har jag för inte så längesedan fått reda på att jag är allergiskt mot nötter. Visste inte att hon hade käkat nötter och oavsett om jag hade vetat hade jag inte trott att jag skulle reagera som jag gjorde. Fick sjukaste utslagen och för första gången fick jag faktiskt svårt att andas men alla var så packade så vi la inte märke till det för ens ett bra tag efter! Blev så allvarligt att vi ringde ambulansen och jag fick åka in på akuten!
 
När ambulansen kom så satt hela gänget ute och väntade, fick gå in ganska snabbt och ta adrenalinsprutor i låret vilket gjorde fett jävla ont! Blev bättre snabbt men var ändå tvungen att åka in för observation! Det var så jäkla kul i ambulansen då jag var så jäkla berusad. Trillade nästan av sängen flera gånger när ambulansen svängde då jag inte satt fast, kunde knappt prata normalt heller! Ambulanspersonalen var skit awesome, de märkte direkt att jag fått i mig lite too much men förklade om festen and stuff! Maja följde med och en stund efter var Ivan, Claudio och Miguel där! Skit kul för de hade stoppat en random bil mitt på gatan för att få skjuts till akuten! När de väl var där fick jag göra några tester och så, jag sa till de att de kunde åka hem och att jag klarade mig. Slöterskan som var skit ball kunde inte hålla sig för skratt så packad jag var! Asså ni anar inte så sick kväll/natt!
 
Claudio hade tydligen tappat bort sig i sjukhuset när han skulle ut så han tog en rullstoll och började åka runt i sjukhuset, när vakterna sa till honom svarade han ''Vänta lite jag ska bara parkera'', asså kan tänka mig så jäkla kul det måste varit!
 
De drack dessutom hela vägen hem och idag måde alla riktigt dåligt! För första gången blev jag även bakis vilket var ett helvete! Fick totalt vara på sjukhuset i 13 timmar, fick utskriven medicin och adrenalinsprutor som ska hämtas imorgom och som jag alltid måste ha med mig, ska även gå på flera allergikurser typ för att få mer information om min allergi och sånt! Nu har jag verkligen upplevt hur allvarligt det var då jag inte trodde det var så värst! Hursomhels var gårdagen helt sinnessjuk och oförglömlig och tack till er alla som hjälpte mig och var med mig! OCH MAJA DET VAR INTE DITT FEL så sluta anklafa dig själv, båda var fucked och ingen hade nån aning om vad som hände anyway! PLUS så ledde det till något bra i slutändan. 

Kommentera

Publiceras ej