▲ Årliga festivalbilder!  
▲& en bild på mig 
 
Hej på er! Varit seg på att uppdatera men har inte haft så mycket att dela med mig och vill ju inte lägga upp tråkiga saker på bloggen! 
 
I torsdags sov jag över hos Maja då Malmöfestivalen började igår! Minns helt ärligt inte vad jag gjorde i torsdags, spelade iaf fotboll igen men skippade gymmet (sorry) pga att jag fortfarande var väldigt öm i kroppen från dagen innan, än idag har jag fortfarande sjukt ont i armarna och benen så det blev inget gym igår heller! Dssutom började festivalen igår så!
 
Kommer ett inlägg om gårdagen snart så vi hörs! 

1 kommentarer

loveilove

18 Aug 2013 22:45

ahhh det finaste jag vet på denna jord. jag älskar dig från pluto och tillbaks gånger 30492074027493784205 (infinity tecken)

Svar: Älskar dig också!! <3
Diego Jimenez

Kommentera

Publiceras ej