God eftermiddag people! Ligger fortfarande i min säng, lyssnar på musik och gör i ordning några bilder på datorn! Har precis käkat ''frukost'' också, ska nog ta och gå upp snart och duscha and stuff. Vaknade idag och tänkte att det är exakt en vecka kvar till skolstart, vet inte riktigt vad jag känner om det, är inte nervös vad jag känner nu, är mer taggad för ett nytt kapitel i livet liksom. Jag hoppas verkligen att klassen är bra för allt annars känns toppen, kunde nog inte valt en bättre linje, i för sig kan jag inte avgöra det nu heller men det känns rätt. Får helt enkelt låta tiden flöda tills det väl är dags att stå där och höra sitt namn bli uppropat...
 
Idag har jag inte tänkt göra mycket, det enda som finns i huvudet just nu är att åka till gymmet senare och förutom det så ser det ganska tomt ut! Vädret är inte så wow och det ser ut som att det ska regna, funderade på att dra ut nånstans och ta bilder, upptäcka mer av Helsingborg vilket jag inte gjort men regnar det så finns det ingen chans  då jag inte har vattentät utrustning och ännu mindre en vattentät kamera :3 
 
Nu ska jag fortsätta med mitt och händer det något najs idag så bloggar jag senare! :)

Kommentera

Publiceras ej