Hej på er! Har precis käkat upp min nyttiga burgare som var cp god! Ett bra tips till er som tycker att en vanlig burgare känns för mycket för samvetet! Ligger just nu på min säng och ska ta och kolla igenom Playstation tidningarna igen då jag inte kollat igenom de helt och hållet! 
 
Har inte gjort mycket idag då det ösregnat hela dagen, har varit inomhus och legat i sängen i princip hela dagen, sov riktigt dåligt ännu en gång. Somnade för andra natten i rad klockan 5 och jag fattar inte varför för jag var helt slut och trodde seriöst att jag skulle däcka totalt när jag kom hem men av någon okänd anledning kunde jag inte sova ... Jag hoppas verkligen att jag kan somna tidigt idag!! 

1 kommentarer

baby love

14 Aug 2013 23:07

ser så jäkla gott uuuuut, do one for me, pls pls plssss

Kommentera

Publiceras ej